امروز: مهر ۲۳, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۸ ب٫ظ

خطاهای اپل آیدی و آموزش رفع آن

در اینجا لیست خطاهایی که ممکن است در هنگام استفاده از اپل ایدی با آن مواجه شوید به همراه راه حل آن آورده شده است.

خطای cannot connect to itunes store

این خطا به دلیل عدم توانایی برقراری ارتباط بین دستگاه شما و سرور های اپل است و ربطی به اپل آیدی ندارد.

این مشکل می تواند به دلیل اختلال در سرور های اپل یا اینترنت شما یا تحریم های اپل باشد.

برای رفع مشکل ابتدا از سرعت اینترنت خود مطمئن شوید.

در قسمت تنظیمات گوشی خود وارد wifi شوید و بر روی (i) جلوی وایفای خود کلیک نمایید و dns ها را به ۸.۸.۸.۸ تغییر دهید و سپس گوشی خود را خاموش و روشن نمایید.

در صورتی که این روش مشکل شما را حل نکرد، اگر از طریق وای فای به اینترنت متصل هستید،

مودم خود را به مدت ۱ دقیقه خاموش و مجددا روش نمایید و اگر از اینترنت خط استفاده می کنید حالت Airplane mode را برای یک دقیقه روشن و سپس خاموش کنید.

همچنین دکمه power به همراه دکمه home ( به صورت همزمان ) به مدت چند ثانیه نگه دارید تا لوگو اپل ظاهر شود،

سپس دکمه ها را رها کنید. در صورتی که با انجام این مراحل موفق به اتصال نشدید باید همانند خطای ۱۰۰۹ آی پی خود را به خارج از ایران تغییر دهید ( با استفاده از V.P.N ) زیرا عدم اتصال شما به اپل نشان از تحریم ایران توسط اپل دارد.

خطای Verification Required

در برخی مواقع شما اقدام به دانلود برنامه رایگان می کنید ولی با خطای “ٰٰVerification Required : Before you can make purchases, you must tap Continue to sign in, then verify your payment info.” مواجه می شوید.

این خطا معمولا زمانی رخ می دهد که شما اقدام به ایجاد تغییری در اپل ایدی ( تغییر رمز عبور، تغییر اطلاعات امنیتی و … ) کرده باشید.

برای رفع این خطا بر روی Continue کلیک نمایید. شما به صفحه اطلاعات پرداخت (Payment Information) هدایت می شود.

در این صفحه کافی است بر روی Done کلیک کنید تا دانلود برنامه شما آغاز گردد. در صورتی که پس از زدن Done با خطای “For assistance contact itunes support” مواجه شدید،

می بایست آی پی خود را به خارج از ایران تغییر دهید و سپس Done را بزنید.

خطای There was an error trying to connect to Apple ID Server

این خطا مشابه خطای ” cannot connect to itunes store ” است.

برای رفع آن نیز دکمه Power + Home را به صورت همزمان نگه دارید تا آرم اپل ظاهر شود.

همچنین مودم خود را خاموش کنید و پس از ۱ دقیقه مجددا روشن نمایید.

خطای Incorrect Apple ID or Password

این خطا به دلیل وارد کردن اشتباه اپل ایدی یا رمز عبور آن می باشد. اگر از سایت ما اقدام به خرید اپل ایدی اماده کرده اید،

توجه داشته باشید حرف اول رمز عبور اپل ایدی شما، بزرگ می باشد. برای رفع این خطا ابتدا از صحت وارد کردن صحیح اطلاعات اپل ایدی مطمئن شوید.

همچنین دقت کنید در برخی مواقع کاربران می خواهند برنامه ای را به روز رسانی کنند که با اپل ایدی خودشان گرفته نشده است.

در این حالت اپل از شما رمز اپل ایدی می خواهد که با آن برنامه دانلود شده است.

در چنین مواقعی شما باید برنامه را پاک کنید و با اپل ایدی خودتان اقدام به دانلود نمایید تا از دفعات بعد، بتوانید آن را با اپل ایدی خودتان به روز رسانی کنید.

اگر همچنان با این خطا مواجه بودید می توانید اقدام به بازیابی رمز عبور اپل ایدی نمایید.

زمانی که می خواهم اپل ایدی خود را در iCloud وارد کنم با خطای “The maximum number of free accounts have been activated on this iPhone” مواجه می شوم؟

این خطا به خاطر این است که اپل برای هر دستگاه تنها امکان استفاده از ۳ اپل ایدی برای ایجاد ایکلود،

می دهد و شما قبلا ۳ اپل ایدی برای اولین بار در دستگاه خود در قسمت آیکلود وارد نموده اید.

برای رفع این مشکل شما می توانید ابتدا اپل ایدی خود را در قسمت ایکلود دستگاه دیگری وارد نموده و سپس آن را خارج (sign out) کرده و پس از ان اپل ایدی را بر روی دستگاه خود در قسمت آیکلود وارد نمایید.

۰.۰۰ avg. rating (۰% score) - ۰ votes

پست های پیشنهادی

0 نظرات

No Comment.